2009/12/10

Stömstare i parti o minut - lots of White-throated Dippers

click to enlarge
NF Photo 091129 at Djulö Kvarn, edited 091210

Jag använde den här bilden till Bildverkstans utmaning den här veckan. Så kom jag på att jag  inte lagt ut den här. Men nu har jag det. Vill du veta hur jag gjorde?
Hoppa till Bildverkstan Illusion
I used this image of the dipper for the challenge on Bildverkstan today. Then I realised I had not posted that image in here. But...now I have. Wanna know how I did it?
Go to Bildverkstan Illusion

2 comments:

  1. det är roligt att sitta och leka så med bilderna :)
    men jag tyckte att det äka var bäst ändå när jag tittade på det i din bildverkstad:)
    godnatt :)

    ReplyDelete
  2. ja, det kan nog vara, men lite kul får det vara ändå :)

    ReplyDelete

Thanks for visiting Naturefootsteps Birds of Europe